A digitális fizetési megoldások népszerűsége mellett a készpénzhasználat továbbra is meghatározó szerepet tölt be a mindennapokban, erre az igényre reagálva az MBH Bank 55 Mol-töltőállomáson helyez el bankautomatákat – jelentették be a vállalatok vezetői csütörtökön Budapesten, a XI. kerületi Prielle Kornélia utcai benzinkútnál tartott átadón.
Barna Zsolt, az MBH Bank elnök-vezérigazgatója elmondta: felméréseik szerint a digitális fejlesztések mellett az ügyfeleknek szükségük van a hagyományos megoldásokra is, és a pénzintézet célja, hogy ezt az igényt is kiszolgálja. A banknak már 1056 bankautomatája érhető el országszerte, és a tervek szerint 2026-ra 1900 automatát üzemeltetnek majd. Ennek egyik állomása a Mol-lal kötött megállapodás – közölte, megjegyezve: az első körben telepített ATM-eket igény esetén újabbak követhetik.
Az MBH közleménye szerint 2025-ben havonta 50-60 automatát telepítenek, tavaly 500 új generációs ATM-et helyeztek üzembe. A több mint 10 milliárd forintos fejlesztési projekt eredményeként 2025 végére több mint 1400 helyszínen lesznek elérhetők az MBH ATM-ek, ami a projekt indulásához képest több mint 700 új telepítési pontot, vagyis duplázódást jelent – írták.
Barna Zsolt ismertette azt is, hogy az MBH-nak mintegy 2,5 millió ügyfele van, 400 fiókot üzemeltetnek, ami az ország legnagyobb fiókhálózata. A Mol-lal kötött partnerség illeszkedik a bank fejlesztési programjához.
Bacsa György, a Mol Magyarország ügyvezető igazgatója mérföldkőnek nevezte az MBH csoporttal kötött stratégiai partnerséget. Az együttműködés keretében újabb szolgáltatást nyújtanak az érintett töltőállomásokon, az ország legtöbb részén elérhető lesz az azonnali készpénzfelvétel – mondta.
Az ügyvezető igazgató felidézte: célul tűzték ki, hogy a Mol-kutak ne csak üzemanyagtöltő-állomások legyenek, hanem egyre több kényelmi szolgáltatást is nyújtsanak.
A stratégiai partnerséget Magyarország két olyan nagyvállalata kötötte, amelyek kulcsszerepet töltenek be a saját szektorukban, ezzel utat mutathatnak minden más üzleti együttműködésnek – fogalmazott Bacsa György.
Ratatics Péter, a Mol csoport fogyasztói szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója hangsúlyozta: a vállalat szolgáltatási portfólióját az ügyfelek igényei alapján építik, az MBH Bankkal kötött együttműködés újabb fontos lépés a kényelmi szolgáltatások bővítésének terén.
(MTI)
Fotó: archív