Szegedi méhész fiú merészkedett a Cápák közé

Helyi hírek

Csongrád-Csanád vármegyei méhész próbálta meg lenyűgözni az RTL „Cápák között” című műsorának befektetőit! A szegedi Csősz Dávid, a termeszetizei.hu tulajdonosa merész termékfejlesztési elképzeléseivel állt a Cápák elé, hogy kezdeti segítségükkel az új és forradalmi LIONECTAR termékcsaládra alapozva olyan mézes franchise rendszert építhessen, ami pár év múlva világszerte ismert márka lehet. Dávid mézes különlegességei ugyan lenyűgözték az ízlelőbimbókat, ám a befektetők úgy döntöttek, még kivárnak. Mindez nem szegte Dávid kedvét, hiszen új lehetőségeket kutatva tör előre álmai megvalósítása felé.

Április 13-án, vasárnap szerepelt az RTL „Cápák között” című műsorában Csősz Dávid méhész, aki egyedi, prémium kategóriás mézkülönlegességeivel már sok vásárló szívét meghódította – most pedig a befektetők figyelmét szerette volna elnyerni igen újszerű elgondolásaival.

Dávid a nagypapájának köszönhetően kiskora óta méhészkedik, saját vállalkozását 2012-ben indította el. Később az ismert szegedi méhész, Szepesi Ferenc segítette őt mondhatni mentoraként. Hívő emberként a természetközeliség és a munka szeretete vezérli, és minden sikere, a hullámvölgyek tanítása mögött könnyen meglátja a Jóisten segítségét. Akárcsak a méhek, az ő agya is mindig „zizeg” a méz körül. Rengeteg izgalmas mézkülönlegességet fejlesztett már, az egyik legsikeresebb a „Vitamézes”, ami méhpempőt, propoliszt, virágport és liofilizált gyümölcsöket tartalmaz.

Most a Cápáknak a liofilizált gyümölcs és nyers méz felhasználásával készülő „LIONECTAR” termékcsaládot mutatta be.

A „LIONECTAR drink” egy otthon elkészíthető, tartósítószer-mentes, természetes, mézes gyümölcsital alap, eper, málna, narancs, áfonya, citrom és banán ízesítéssel, míg a „LIONECTAR cream” egy igazi kennivaló ennivaló: hőkezelés nélküli, magas gyümölcstartalmú, kenhető méz, amellyel a lekvárok, öntetek, koktél alapok világát lehet felvillanyozóbbá és természetesebbé tenni. És ha még mindez nem lenne elég: a „LIONECTAR” felhasználásával olyan különleges fagylaltok is készülhetnek, amikbe nagyon könnyű beleszeretni.

De miért is újszerű és forradalmi a LIONECTAR?

Mert a nagyszerű íz mellett a felhasznált mézkészítménynek köszönhetően tartalmaz vitaminokat, ásványi anyagokat, nyomelemeket, aminosavakat és probiotikus hatású jótékony baktériumokat is. A vendéglátásban a LIONECTAR olyan okos alapanyagként tud megjelenni, amivel – hígítástól függően – öntet, fagylalt, jégkása, gyümölcslé, limonádé, koktél, shake, tea, ízesített ásványvíz, pillecukor, sütés nélküli desszert kínálható. Vagyis egy egészen újszerű termékportfoliót jelenthet a LIONECTAR használata a vendéglátásban!

Dávid a „Cápák között” című üzleti reality műsorban az új termékek piaci bevezetéséhez kért támogatást. Az elképzelése az, hogy kezdetben saját food-truck kocsival járja majd az országot, tovább tesztelve a termékeket a fogyasztók körében, segítve egy stabilabb vevőkör kiépítését is, illetve partnerként vendéglátó cégeket szeretne megkeresni, hogy velük együttműködve árusíthassa egészséges és ínycsiklandó mézes különlegességeit.

Ugyan a Cápák most nem mondtak igent a befektetésre, ám Dávid továbbra is oroszlánként küzd a LIONECTAR sikerre vitelében, és máris keresi azokat a lehetőségeket, amik közelebb vezethetik céljai eléréséhez. A következő időszakban kisbefektetőket és partnercégeket igyekszik maga mellé gyűjteni, hogy innovatív elképzeléseiből ne csak a családi vállalkozása, hanem a növekvő piaci érdeklődés nyomán az egész méhész világ profitálhasson.

(termeszetizei.hu)

Fotó: termeszetizei.hu